Tuesday, November 2, 2010

setahun lagi....+ setahun lagi belajar...

Emmmm... aku nak hidup yang tenang.... fokus pada satu2 benda.. dan ikot macam mana target aku...hehehehe.... nak kena susun balik hidup ni....

study: aku anjak setahun lagi untuk abiskan.... insyaallah sambil2 tu dapat simpan duit dan mengenal erti hidup ni....

macam orang kata.... kalau hidup ni lurus jee mcm lebuhraya.. cost dia mahal...eemmmm nak pilih yang mana....

tambah lagi setahun.... aku dah nekad....

Cinta: aku dah takdak sapa... tp aku memerlukan cinta..... walau hati ni dah dapat simpankan skit2 yang lama2 tu... tp.....aku masih nak ambik berat tentang dia..... (hari ni dia merajuk...pujuk pakai ais krim..) mcm aku kata dalam post yg lepas.... mcm mana perasaan aku kat dia...

aku keliru ya Allah.....

"jika engkau setia dengan ku...insyaallah tiada lain yang dapat ganti tempat mu, jika hatimu sudah dimiliki orang, bukan caraku untuk merampasnya melainkan.........."

terima kasih......

p/s : aku takut untuk mengatakan cinta aku kat dia......errkkk.......janji aku kat dia...

No comments:

Post a Comment