Tuesday, November 16, 2010

kamu dan sakit...

emmm... dah dua hari sakit perut kamu datang balik... risaunya aku... emm..kamu ada makan pedas2 lagi?? oppsss..kamu ada makan nasi kerabu kan 2 hari sudah???? 2 hari juga la kamu tak dapat tidur.. saya bawak kamu pergi jumpa doktor dulu nak??? jangan degil ya.... pagi ni saya carikan air kelapa fresh untuk kamu.. kamu rest dulu kat bilik..nanti saya bawakkan... next time kamu jangan makan pedas langsung tau..tunggu sampai betul2 sembuh....

walau dalam hati kamu, saya ni bukan siapa2... saya tetap akan ambil berat jika terjadi apa2 kepada kamu... "semoga Allah sembuhkan sakitmu tu dengan segera.."

p/s: raya ni harap2 kamu dapat control makan ya...

1 comment:

  1. alhamulillah..dapat jugak air kelapa..carik dalam kampung tadi... kamu minum sampai abis tau!!!

    ReplyDelete