Monday, November 8, 2010

kenapa orang bulih aku tak...


yang dinamakan rezeki..jodoh..pertemuan dan mati itu kita tak tau... hanya Dia je Maha Mengetahui segala perjalanan hambanya...

bila aku tengok balik kawan2 banyak yang dah nak kawen + dah bertunang pun ada (nik+mek lina.. pijon+zuliani...zakuan+liana, pian n wani tak lama lagi.. tahun depan penuh la...)... bercinta masa study... alhamdulillah kekal dan dah nak mendirikan masjid pun.. tp aku.. emmmm.... 

macam mana perancangan manusia tu tak sehebat rancangan Tuhannya.... sebab tu aku nak dia fikir masak2 n baik2... insyaallah aku dah tak kisah aper pun jawapan... banyak sangat dalam sebulan ni aku dah menilai n tetapkan dalam hati ni.... bila aku cakap macam tu.. dia marah..emmm.. cuba cakap terus terang... 

aku taknak pisang berbuah dua..tiga..empat kali... sakitnya hanya tuhan n aku je yang tahu... aku dah cerita yang aku masih bulih terima dia n aku masih dalam proses perubahan... tp dah 2 kali aku rasa mengalah, banyaknya aku buat untuk ambik hati dia...tp............. dia masih tak faham....

aku tetap aku....

Ya-Allah...... 

1 comment:

  1. dia ader pernah cakap...
    " oo b dapat ayang seharian... yang sana tu call je" :) perlukah begitu????
    tepuk dada tanyalah hati....

    ReplyDelete