Tuesday, November 2, 2010

hidup ku....


hidup aku rasanya untuk 2 tahun ni tak macam yang aku rancang dan tak berjalan lancar...... aku nak cari aku yang sebenar........ tujuan aku yang sebenarnya.....!!!!!!! emmm ok... PERUBAHAN PARADIKMA (harap betul la ejaan tu)......

aku nak dalam sebulan ni aku rasa tenang dengan orang yang disekeliling..... cinta aku sekarang ni macam main tarik tali..... aku cuba nak lepas... dia bagi... aku tarik... dia lepas..... emmm... macam mana sebenarnya.... pada hari jumaat yang lepas, aku sebenar2nya nak lepaskan dia terus.... taknak contact dia lagi... aku off kan hp..... aku taknak reply msg dia...sebab aku rasa dah mengalah... dia bukan untuk aku... aku pun tak tau apa yang dia nak sebenarnya..... tp.... aku tak dapat bertahan lama... aduihhh!!!! rasa2nya tak sampai satu hari....!!!!!!! hari sabtunya... laptop dia rosak.... than tu yang aku post pasal wanita memerlukan lelaki... aku sebenarnya tak sampai hati tinggalkan dia macam tu... selagi aku ada kat sini..insyaallah aku akan tolong..... dia takdak sapa kat sini... n dia lagi selesa aku yang tolong.... :) tu je yang aku mampu buat.... senyum...n buatkan dia tersenyum....

hari ni... dia cerita yang dia cemburu kalau aku dengan kawan lama aku... isshhh... kawan aku tu dah ader bf pun... lagipun dia ngan aku pun takdak apa2.. naper nak cemburu ye tak??? @ hehehehe... apa la yang dia nak ye.... dia tak terus terang.... hari ni aku betul2 kompius....sangat!!!

perubahan hormon dia tu kenakadang dasyat jugak.... hehehe.... atoiiii.... tp aku rasa selesa ari ni.... feel macam dulu2...

aku bukan kecewa pasal perempuan... dan aku taknak kecewa jika pasal perempuan..... kecuali perempuan tu dah jadi muhrim aku....(tanggungjawap beb) aku cuba..

cepatlah bulan disember...... aku nak mula benda lain dalam hidup ni....

kekasih aku(nikon D5000).... cerita baru...

baru je tadi(makan malam)...aku makan kat depan pelita... emmm... bawak bag+ kamera skali..than lepas makan, bayar n terus je blah.... sampai kat hostel baru teringat....zzzzzzuuuuupppppp...bawak kereta terus g balik kat tampat makan tadi..... fuuuhhhh nasib baik ader lagi... nak tercabut jantung aku masa teringat benda tu tertinggal kat kedai....(kekasih aku skarang ni-kamera D5ooo nikon) terima kasih brother tempat makan tu.... emmmm pastu macam biasa kena bebel...... "lain kali bawak beg yang besar tu k!!"

to my best frend...sori tak dapat tunai janji ari ni.... insyaallah esok kalau saya free, saya teman awak k.... sarapan pagi dulu.... kat taman tun sa'don.... leh dengar makcik tu main lagu... hehehe... banyak kali pergi tak dapat dengar makcik tu..kempunan...

end of the story for today..... badan dah penat... than ZZZzzzzzzz.... tido....

....gud nite semua....

...jangan mimpi yang bukan2 hahaha...

p/s: hidup macam biasa.... :) jangan ambik hati dengan post ni... saya tak sampai hati nak cakap depan2.... macam mana saya yang dulu...selalu manjakan awak... macam tu la saya sekarang...... jangan putus asa... yang mana saya bulih tolong...saya tolong... n pastikan awak grad tahun depan.. kena janji dengan saya!!! sayonara....


No comments:

Post a Comment