Saturday, November 20, 2010

masa untuk diri sendiri..

aku... banyaknya aku habiskan masa aku dan segalanya untuk orang lain..aku??? banyaknya aku terlupa tentang diri ini... dah sampai masa aku fikirkan untuk diri ini yang bakal masuk 25tahun dah aku guna....

mata: dah tak seterang dulu..tak setajam dulu... heheh banyak sangat mengadap pc... cermin mata yang lama dah takleh pakai.. kecik + power dah tak kuat... silau aku makin naik.. jalan2 tengah hari @malam dah tak berapa sangat... insyaallah.. ader duit skit aku cari cermin mata baru....sabar ya..

badan ni.. dah tak macam dulu... hehe.. angkat barang berat skit dah sakit2... belakang ni masih tak baik lagi... kena selalu senaman bagi kuat balik... maaf.. aku guna kau tanpa buat service yang baik sepanjang 5 tahun ni...

makan.. kena jaga... ikot macam mana program diet... insyaallah dan bantulah aku... aku sayang diri aku... walaupun takdak orang sayang hati ni.. aku tau.. aku dan Allah masih sayang diri ini..tq

No comments:

Post a Comment