Thursday, November 25, 2010

minta maaf kawan-kawan...

kepada semua sahabat2 yang sentiasa memberi sokongan dan galakan kepada aku untuk menyiapkan design tesis dan dapat menghabiskan sisa2 study dalam tahun ni, aku minta maaf sesangat... memang rancangan aku untuk tunda menyiapkan design tesis ini dari awal sem lagi... 

bukan kerna sesiapa, tetapi aku mencari feel dan mood untuk menyiapkan pada tahun akan datang... maaf kerna banyaknya aku menipu kalian... tujuan aku bgtau lambat ni untuk memberi semangat kepada kawan2 yang lain untuk terus menyiapkan design tesis kalian dan grad pada tahun hadapan... aku taknak keputusan aku ini memberi kesan kepada kewan2 yang lain untuk tidak meneruskan projek design mereka... 

aku sentiasa mendoakan kalian berjaya didunia ini mahupun dia akhirat... kawan2.. aku sayang sangat kepada kamu semua... susahnya aku hendak mendapatkan sahabat yang sejati..susah..senang..sakit...sihat..gembira..sedih... kepada kawan2 batch 2005/2006 part 1 sekali ngan aku, pedat, engku izudin, radziah, ikin... aku minta maaf... kalian memang sahabat sejati aku... 

emmm... keputusan aku ni, aku harap merupakan yang terbaik dan yang telah ditulis oleh Allah untuk jalan hidup aku ni.... memang dalam sem ni banyak sangat dugaan, masalah, kemalasan, dan lain2 sebab yang tak dapat aku tanggung seorang... 

terima kasih kawan2..

p/s : setiap orang ader rezeki dan jalan masing2... mungkin ni jalan yang terbaik untuk aku... senyum selalu..

No comments:

Post a Comment