Friday, October 29, 2010

Ya Allah.. penatnya..

Ya Tuhan ku, Engkau bagi aku rasa ini..... mungkin dah sampai masa aku mengalah.....dan mungkin itu yang dia nak... aku rasa aku dah bagi yang terbaik untuk dia dalam sebulan ni,jalan2  tempat makan...dkt pantai.. atas bukit.. 

aku dah turunkan ego aku yang paling bawah....harap dia berpuas hati..... aku manusia biasa....mungkin aku tak cukup ikhlas...... 

emmmmmm... mengeluh panjang lagi...... senyum pun tak dapat menceriakan hati ini... takdak lagi senyuman.....

"*** rasa macam mempergunakan ***" emmm... aku dah hilang kesugguhan untuk mendapatkannya balik.... hari ni rasa sangat2 penat...... mungkin ini yang patut aku dapat.....

malam tadi dia ada tanya aku"masih sayang ayang??" aku nak jawap apa... semua dah nampak walaupun aku tak cakap "sayang b kat ayang tak pernah hilang".....

aku nak balik rumah...    

mak.. ayah.. angah... adik2.... acik nak balik dah ni....

Pagi tadi jam 3pg.... aku dapat msg ni...."help! please call me. i am in an emergency." selepas subuh.. aku terus ke blok penginapan dia.... aku cuba ingat bilik dia yang mana than call sofia utk tlg tengok dia dalam bilik....sebab lelaki takleh masuk.... sofia tak dapat jumpa bilik dia.... aku risau apa2 terjadi kat dia... than call mak dia, tanya bilik no berapa.. tak jumpa jugak.. call farah alia untuk dapatkan no wan niza( semua aku cuba) last sekali betul tekaan aku tentang bilik dia... dia ok... pukul 7.15 baru selesai... takpa la.. kecik je jasa dan usaha aku ni... tak dak dlm list terima kasih kat dlm blog pun takpa..... :) semua selamat...... 

aku tak harap apa2 dari dia lagi lepas ni....... jaga diri bebaik.. jangan risaukan orang di sekeliling lagi....masa dengan saya takpa...tak semua orang leh terima...ingat tu...

terima kasih cinta untuk segalanya.. 

kau berikan lagi kesempatan itu.....

takakan terulang lagi.. semua... 

kesalahan ku.. yang pernah menyakitimuuuu...

thanks...

dia masih macam dulu... pandai memujuk aku, jaga aku..... hmmmmm... aku mengeluh lagi....

p/s : aku tak tau yang aku post ni patut ke tak.... betul ke kata hati ni..???"Ya Allah..mengharap Kau sentiasa bersama ku.."

....kemana kau mood...

2 comments:

  1. terima kasih n maaf tertinggal nama en. asyraf dlm list kat blog tu...mohon maaf..

    ReplyDelete