Wednesday, October 27, 2010

peristiwa hari ni....27.10.2010

pagi hujan renyai2 sampai tengah hari.... keluar sarapan... pastu g MPPP nak settle projek radix sungai ara... sangkut lagi... hehehe

tengah hari makan pulak dengan topek...hehehe pastu g MPPP lagi... ambik drawing + beli pelan ukur..... tengah hari tu, ayah call kata asyraf yang buat rumah aku tu kemalangan... abis je keja petang tadi terus g hospital sungai petani... dia patah tangan than kawannya tak sedar lagi... nasib baik masih diberi kesempatan untuk hidup... alhamdulillah...

balik dari sana dalam pukul 7.15mlm camtu, zul call kata dia dah ader kat penang ngan syikin... aku ader kat bertam lagi... solat maghrib belum lagi masa tu.. hehehe tunggu sat no zul...

pukul 8.30mlm sampai kat hammer bay.. zul blanja makan.. tp depa dua ni tak makan pun... aku ja lebih2..hahaha... aku memang dah lapar.. hentam sampai abis semua... tq zul... ni ader gambar hampa berdua... hehe.. takleh post kat facebook lagi...zul tak kasi...

malu2 pulak.... ikinnnn??.. selalu banyak cakap.. ari ni kurang lak ek..???

hehehe.. hepi tengok kawan 2 orang ni...

banyak betul cerita pasal masa kat sekolah dulu.. pasal kawan2... banyak dah yang kawen + berjaya dalam hidup.... hehehe pasal aku bergaduh dengan suzi masa form one dulu... hehehe... lawak tul... insyaallah, zul ader cadangan nak buat reunion kelas bestari... insyaallah akan diusahakan......

aku pun dah sampai kat bilik... update blog, mungkin tido jap... emmm cik radziah balik malam ni... esok pagi g ambik dia kat sg nibung...

('___')

..smile..

1 comment:

  1. hang makin kurus la zul.... kin.. bagi zul makan banyak skit..

    ReplyDelete