Thursday, October 21, 2010

isteriku...temanku...sahabatku..

khas untuk bakal isteriku...

aku masih tidak tahu siapakah dirimu..kerana jodoh itu terletak di tangan Allah... aku rindu untuk mengucup kening mu...menjaga mu... makan bersama mu..melakukan kerja bersama2 mu....

rindunya aku untuk melihat dirimu membawa zuriatku selama 9 bulan didalam perutmu.... aku tersangat suka melihat dirimu dalam keadaan demikian..mengandung... terasa tenang... walaupun aku blum melalui fasa itu... itulah aku... membayangkan sesuatu yang masih tidak pasti...

bakal isteriku... aku sememangnya tidak sempurna.. aku memerlukanmu untuk aku dapat menyempurnakan hidup ini... banyaknya kelemahan diri ini yang mungkin tidak menyenangkan hati mu... itulah aku...

bakal isteriku... aku berharap engkau dapat menjagaku ketika aku susah..ketika aku senang.. masa sihatku.. masa sakitku... masa kaya.. masa miskin... aku mengharapkan juga dapat menjaga mu di semua ketika....

"ya Allah..pertemukan aku dengan jodoh yang terbaik dari mu.. semoga aku menjadi hambamu yang bersyukur..." amin... di pagi khamis ini.... aku mengharap sesuatu dari-Nya..

No comments:

Post a Comment