Wednesday, October 20, 2010

baru sampai dari kl..

ayah.. terima kasih sebab datang ambik acik pukul 2.30pg semalam... 

tq jugak kat apis kerana sudi teman aku masa waktu lanch dia...

tq jugak kat en. azmi dan en. omar dari semasa sentral kerana bawak dan brief skit tentang station sentral kuala lumpur.... memang best... en omar bawak sampai atas bumbung...kat track keratapi... dalam semua bilik M&E....

tq jugak kat pijon..pian.. n nik kerana sudi teman aku sampai pukul 10mlm.. blanja aku Mc D... 

bas aku malam tadi pukul 12.30mlm sampai kat sungai nibung pukul 5.00pg.... dalam bas tak selesa... aku macam nak batuk je...+ selesema....

sampai penang.. tunggu kawan datang ambik.. terus ke taman tun sa'don.. sarapan pagi...hahahaha.. roti canai.. nasi goreng.. teh o' panas.. than solat subuh kat masjid...

penat masih ada... jap g nak lelap barang sejam dua..


No comments:

Post a Comment