Thursday, October 7, 2010

dedicate for you...

kotak hati by hujan


tak usah kau terangkan ku tahu
potret wajahmu disetiap penjuru
curahkan deritamu padaku
biarku rasa apa yg kau lalu
terang...terang..
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang....terang...
sudut kecil ku isi untuk senyuman mu lagi
berbaring renung kita ke bulan
lagu yang ku tules ku nyanyikan
lagu cinta tentang kita berdua
yang akan kita kenangi hingga tiba masa
terang...terang...
bersama rasa sayang ku biarkan kau terbang
terang...terang....
sudut kecil ku isi untuk senyuman mu lagi
mimpi...mimpi...
yang tak kembali
aku janji...janji tak kan pergi
mimpi..mimpi...
yang tak kembali
aku janji tak kan pergi

tak usah kau terang kan ku tahu
potret wajamu
disetiap penjuru
curahkan deritamu padaku
biar ku rasa derita apa yang kau lalu
terang..terang..
bersama rasa sayang ku biarkan kau terbang
terang..terang...
sudut kecilku isi... utk senyuman mu lagi..
mimpi..mimpi...
yang tak kembali..
aku janji..janji tak akan pergi..
mimpi..mimpi..
yang tak kembali..
aku janji...janji tak kan pergi...
aaa....aaaa....aaaa...

daaaa...daaa..daaa...

aku tak faham minat dia....maaf, lama sangat untuk memahami... harap dia suka.. nak nyanyi kat dia, suara sumbang.. nak main gitar.. baru belajar..hehehe ini je yang mampu...

No comments:

Post a Comment