Tuesday, October 5, 2010

maaf...

aku redha.... cuma memohon jangan diputuskan hubungan sesama insan ini.... kasih sayang kerana Allah... bertemu dan berpisah kerana allah...

jika dilihat perubahan yang drastik ini, aku pasti ader insan yang curiga... insyaallah aku memohon ditetapkan amal dan iman ini... 

memohon supaya dia selesa untuk menyiapkan tesisnya dan berjaya untuk grad tahun depan... bukan mengharap kasihan... cuma kerisauan terhadap keselamatan dan dirinya... jangan kasihankan diri ini...

siapa la aku meminta cinta yang semuanya adalah milik Allah.. hanya berserah padanya...semoga dilindungi insan2 yang aku kasihi dari malapetaka dan perkara2 yang tidak baik..amin.. 

aku akan lebih kurang berjumpa dengannya supaya dia bulih fokus pada studnya... aja2!!!!


No comments:

Post a Comment