Friday, October 8, 2010

tempoh percubaan.....

aku masih dalam tempoh percubaan oleh Allah.... setelah berfikir dengan warasnya, banyak keputusan telah dibuat....mengharap ketenangan yang dijanjikan... alhamdulillah...

sebenarnya ada surat yang aku tulis untuknya...sehari selepas dia minta memutuskan hubungan ini... aku simpan.... 

terkadang pemikiran ini selalu dipengaruhi oleh hasutan syaitan... aku ingin tau apakan rancangan Allah untuk aku pada masa hadapan... 

sepetang bersamanya..khamis bersamaan dengan 29 syawal... aku meletakkan segalanya pada Allah, hati aku tak tenang dalam 2 minggu ni...sekejap2 dicuit hati ini... emmm.. aku membawanya ke tempat luas.. menceritakan dengan hati yang terbuka.... 

"B sebenarnya nak mula keja balik.... insyaallah dalam bulan 11 ni.."

"B tau ayg dah ader keputusan dalam hati tu..."

"Ayg jangan ragu2 lagi... kalau ayang rasa dia yang terbaik untuk ayang..."

"walaupun kita ni takdak apa2 ikatan.. B sebenarnya tak tenang dalam 2 minggu ni... B nak ayang betul2 dengan dia... kalau itu yang ada dalam hati ayang"  ...... aku melepaskannya....

dalam melepaskannya itu, masih ader sayang dalam hati ini... hati berkata... "kau jahat... dia bukan untuk kau... nanti kau akan menzaliminya..." itu yang aku takutkan.. aku juga takut dia disakiti... dikhianati.... banyak pesanan aku padanya... semoga itu sahaja yang aku mampu..

................kejujuran.................



No comments:

Post a Comment