Friday, October 15, 2010

berita dari rumah..

dalam perjalanan balik dari trip.. ayah call kata angah masuk hospital balik... aku risau sangat...

mesti mak tak tido malam lagi jaga angah.... insyaallah aku balik petang nanti lepas solat jumaat, leh tengokkan adik2 n tolong mak jaga abang skali..

kebetulan hari sabtu ni ader orang nak datang rumah..urusan orang tua2....

mak doakan acik sampai dengan selamat... takdak orang lain yang acik sayang.. mak, ayah n semua ahli keluarga... 

aku tak kisah sebenarnya kalau aku tak abis blaja @ lambat untuk part two ni... aku bagi peluang untuk adik2 blaja + ringankan beban mak n ayah.... aku insyaallah dah ader jalan untuk cari duit.. adik2??? emmmm.... 

yang mana leh tolak tepi..tolak kejap... masa depan tu semua kat tangan ALLAH...

No comments:

Post a Comment