Tuesday, February 15, 2011

sembang-sembang....

haiii... hehe
semalam lepas balik kerja dalam kul 6.30ptg.. lps rest n solat maghrib... keluar bilik n tengok mak n ayah tengah makan.... perut penuh lagi.. tp saja je duk kat meja makan gak.. nak sembang2 ngan mak n ayah...

ayah tanya nak makan tak.. aku jawap kenyang lagi.. kejap2 lagi baru makan... macam2 sembang dari makanan sampai ke politik.. bajet buat rumah.. hehe sampai ke jodoh aku!!!! hehehe.... mak dah boleh sembang2 pasal jodoh aku... dulu kalau aku cerita pasal perempuan atau gf atau isteri.. mak selalu potong...(pelekeh aku la..) hehe tp malam tadi mak n ayah leh pulak sembang pasal jodoh aku....(belum ada lagi yang mak n ayah puas hati pasal nama2 kawan perempuan yang aku bagi)hehehe...

ayah nak suruh aku cari yang dekat2 kedah... aku kata: "susah la ayah nak carik orang kedah.."hehe.... mak tak kata apa2... :)

aku pun kata lagi.. "kalau acik tak kawen lagi la ayah.. acik nak beli moto besar dulu la.." pastu ayah buka cerita kawan dia yang pakai moto besar n xsiden.. ish.... aku kata bukan moto besar sangat.. besa2 je...

emmmm..... :) tak tau la macam mana... kena perbetulkan diri sendiri dulu.. baru dapat yang mak n ayah suka... :P

p/s : aku ada tanya mak pasal ex-gf yang dulu... "mak suka tak dgn yang lama tu?"
aku taknak fikir lagi la pasal benda2 tu..... penat dah..

No comments:

Post a Comment