Sunday, February 27, 2011

mencari ruang untuk hati ini..

untuk kesayangan aku... pernah seketika aku bersungguh untuk mendapatkan mu... emmm tp aku hanya bertepuk sebelah tangan semacam irama tanpa lagu(lirik) dapat menghayati tp tidak tau tujuan lagu itu... emmm..

aku cuba buka hati ini untuk insan lain yang sudi menyayangi diri ini.... sepertimana hati mu bukan hanya ada aku sahaja... hmmmm.... masih dalam tempoh percubaan... mengharap sesuatu darinya.. walaupun tidak sesempurna mu, jika dia menerima aku seadanya dan cukup keperluan agamanya... tiada ku nanti lagi jawapan dari mu... simpanlan selama yang kamu mau... tidak akan ku tanya lagi...

aku dah penat memikirkan tentang kita.... sekarang aku bagi masa untuk kamu pula memikirkan tentang kita.... kalau kamu merasakan aku masih untuk kamu... cuba dapatkan balik dan perbetulkan apa yang kamu telah buat 4 bulan sudah... aku merasakan kasihku pada mu semakin berkurang...sebab hanya aku bersungguh untuk itu dan aku merasakan tidak patut aku untuk mencari kasihmu jika hati mu menolak untuk menerima ku....

untuk kamu: manusia merancang..Allah menentukan.. tp kamu melarikan diri dari merancang sesuatu antara kita.... macam mana Allah ingin membantu???... fikir2kan la...

p/s : semoga apa yang aku inginkan Ya Allah.. Engkau permudahkan la.... Aku redho dengan ketentuan mu....

4 comments:

  1. rindu?? soalan dari mu... aku takut utk menjawap soalan tu... perlukah untuk kamu???

    ReplyDelete
  2. tersentap seperti kehilangan udara tika membaca..
    ingin mengatur langkah tapi terhenti mungkin dia lebih baik utk kamu..
    insyaallah

    ReplyDelete
  3. aku tak tahu.... tapi dia mencuba... kamu???? masih mengelak....

    ReplyDelete
  4. masih nak letak ego awak tu tinggii...??? hmmmm.... awak hanya KASIHAN kan saya sahaja... masa macam ni pun awak nak saya yang betulkan lagi??? awak tau... dalam 4 bulan ni.. saya dah letak ego saya ni kat paling bawah...macam saya dah pijak sampai tak nampak awak tau!!! hmmm... awak2.... tak tau la...

    ReplyDelete