Tuesday, February 1, 2011

list tahun ini.... sebelum ketiadaan ku..(satu dah)

alhamdulillah.. termakbul lagi satu hajat aku, kalau ingatkan balik aku pernah senaraikan list sblm aku pergi.. antaranya, jumpa kembali kawan2 lama... aku gembira sangat2!!!! terasa puas.. walaupun berbekal RM350 utk ke johor.. melalui kl..sblm tu di penang...

tol+minyak kereta=RM150.00

yang lain banyak kawan2 belanja... ingat lagi hampa kat aku... hehehe... depa duk selalu sebut.. " takpa cap, dulu time hang keja, bila hang mai penang ja..hang belanja kami..." hehe terharu aku... terasa kawan susah n senang ada kat depan aku ni...

trip ke johor ini aku tak rancang betul2 pun.. cuma aku post kat fb rasa2nya 3 bulan sudah kot..lepas dapat tau kenduri kahwen mazli...aku tag semua kawan2 n suruh depa roger yang lain+ambik cuti sesiap... alhamdulillah dipermudahkan.. semua dapat cuti termasuk pijan yang kat serawak.. cuma iwan kat sabah tak dapat hadir...

dari penang.. aku..poji..acun n anal bertolak tengah hari jumaat.. sblm solat jumaat.. hehehe saja nak skip jumaat(aku musafir.. takpa).. dari penang.. terus ke kl.. sampai sana dalam pukul 5.. sebab pijan sampai dalam pukul 3.30ptg kat airport... jumpa kat kl central... tunggu apis abis kerja pukul 6... makan kat restoran ayammas then gerak ke ikia.. lepak kat sana sampai pukul 10mlm sebab tunggu izul.. makan lagi... hehe... tp aku tak sempat nak ambik gambar...

lepas izul sampai.. terus ke rumah dia.. mula2 rancang nak tido kat rumah shahid.. tp dah lepak kat rumah izul.. terus tido kat situ.. hehe.. mudahnya urusan..

esoknya: aku bangun awal.. pukul 6, tengah menggeliat tu. izul dah siap nak g mandi.. budak2 ni pun takyah kejut.. semua bangun sendiri..pukul 7.15 semua dah siap.. gerak ke rumah shahid sebab call dia tak angkat... sah2 tido lagi...

sampai kat rumah shahid.. lepak jap.. izul g panggil kat rumah shahid..sempat beli kuih kat gerai depan tu.. sahahid dah bangun... kami g lepak kat restoran mamak kat tepi jalan(MAHBUK) rasanya la... sambil tunggu shahid.. apis..topek..n pijon..

bila semuanya dah sampai.. gerak ke RNR seremban.. sebab banyak yang sesat n tak jumpa kawan... hahaha... bila sampai RNR seremban... best tak terkira.. semua ada.. rasa macam masa study dulu.. gila2 n perangai tak berubah....

lepas tu nak g ambik taiko"airil" haha dia ni pun sama... dulu dia la ketua untuk majlis a'aa... keluar minum petang2..haha.. jumpa kat area lepas skit melaka... aku kena drive keta dia sebab dia batuk... honda city baru... perhhhh.. best tuuu..

emmm.. panjang lagi cerita ni...

terus kan la sampai kat rumah mazli... hehe dah macam rombongan kawen dah.. 7 bijji kereta.. semua warna hitam kecuali kerata pian warna silver...

lepas siap makan n ambik gambar... terus ke dasaru.. daftar masuk.. pastu lepak2 jap ingatkan nak mandi kolam.. tp dah tutup coz malam dah.. emmm.. main pingpong jela...kul 9 carik makan kat area2 tu... pastu balik lepak2 jap sambung main pingpong + rest + tido....zzzzzz

esoknya tuu..pagi2 lagi lepas je subuh.. terus siap2 nak g kolam.. anal tido lagi.. aku ingat nak keluar ambik gambar je la.. lalu depan bilik nami.. depa dah bising2.. haha dah siap2 nak g mandi jugak.. aku patah balik bilik, simpan kamera.. terus g mandi kolam... hahahaha best sebab ada gelongsor... huhu...

penat... tapi best... tengah hari tu siap2 nak daftar keluar.. kami geng penang balik dulu..
salam2 dengn semua.. semoga dipertemukan lagi kami... next trip: kawen nik + lina... mayb sabah kot... tengok la macam mana..

sampai penang malam tu dalam pukul 12 gak la.. dalam keta masa balik tu.. macam2 sembang... rahsia orang lelaki dan yang dalam keta tu je tau...

emmm.. aku pun penat tak abis lagi... rasa nak tido dulu, coz esok ada presentation kat perlis... untuk semua orang yang aku sayang... gud niteeeee....

p/s:jalan2 cari makan..

No comments:

Post a Comment